New in - bracelet

New in 19:-

 


Jäkla internet! Har försökt att fixa massvis med inlägg men det vill inte publicera! Panik? ja. Alla fall, kan berätta kort om min dag så att ni har något kuligt att läsa om. Jobbade från 8 till halv 2 och åkte direkt in till Farsta med min fina syster. Kollade affärer, åt och pratade. Vi hade det mysigt med andra ord! Dock stack jag efter ett litet tag för att möta upp min pingla. Shopping stod på schemat. Fick hen hel del saker och oj vad jag är nöjd! Kommer upp bilder senare när vårat internet vill fungera igen..

Joanna

Hej hej, har bara en liten fråga! Saknar du mig? Haha nejdå men jag bara undrar vad du jobbar med/vart?
Annars jätte bra blogg, puss puss på dig! :)

2012-07-27 @ 00:36:24
URL: http://Hhelanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: