Min dag

Det har varit full rulle hela dagen här ute. Massa personer från släkten har varit och hälsat på, vi har badat, solat, ätit gott och pratat en hel del. Men nu har de flesta åkt hem och det börjar bli riktigt kallt här ute nu. Sitter i shorts och världens mysigaste flis. Finns inget bättre sådana kvällar som denna. Vi ska snart börja göra i ordning mat. Grillat har jag för mig att det ska bli! Men först ska jag bara sitta här och mysa och umgås med min fina farmor!!

Mathilda o

Åh jag kommer ihåg din farmor faktiskt! Så himla gullig! Saknar dej hörrudu, de va galet länge sen! Hoppas vi kan ses nån gång eller nåt?:)

Svar: Haha ja hon är gullig hon! Jag saknar dig också, för mycket. Självklart borde vi ses snart! miss u :)
None None

2012-07-29 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: