min fredagskväll


Oldie..

Min fredagskväll räddades av min fina vän Freja. Sån himla tur att vi bor så nära varandra! Så vi bestämde att hon skulle spendera natten hemma hos mig med film, snackas och ski snack. Tack för att hon finns, hon gör det mesta så mycket bättre! Dock måste hon tro att min familj är väldigt pervers... Jag skulle förklara för min lillasyster och hennes kompis vad camel toe är och jag antar att det gick lite överstyr om man kan säga så. Ghorde bort mig lite som vanligt, jag är verkligen sämst på att förklara saker. Tillslut satt vi alla och skrattade tills tårarna rann!
Nu ska jag vara lite social mot en av mina bästa vänner hörs! ♥
Lotta

Sv: Jaa, det var sjukt gott kan jag lova :D Vad ska du hitta på idag då? =)

2012-01-21 @ 08:35:46
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Frejaaaa

Älskar dig finis, du e bäst! <3

2012-01-21 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: