internet krånglar

Hej på er! Klev nyss innanför dörren efter att ha varit på en filminspelning av Sing along. Såna program består bara av fusk!! Inget vidare att kolla på. Det ändå som är kul är att vi kanske kommer med på TV så om ni är sugna på att se på mig och mitt lag live så kolla på lördag klockan 21:30 på TV3!

Anledning till dålig bloggning är för att mitt internet krånglar hela tiden. Satt hela eftermiddagen och försökte fixa det men det verkar ha löst sig nu i alla fall. Klockan är mycket och det är dags för mitt att sussa. Ska upp om 7 timmar wish me luck!!

Tänkte passa på att visa vad jag hade på mig idag, tröjan är från Gant och till det hade jag ett par svarta jeans från Cheap monday!

Ellen

Nej usch ingen får titta!!<3

2012-01-25 @ 10:58:31
URL: http://ellenelisabeth.blogg.se/
Anonym

Kan inte du visa bilder på ditt rum? Är verkligen nyfiken på att se hur set ser ut <3 kram

2012-01-25 @ 16:29:36
Daniella

Ditt håååår <3 <3 <3 Jag D-Ö-R

2012-01-25 @ 21:09:31
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: