270112

Linne - Hollister / Jeans - Chepa monday / väska - Chicy.se / Smycken - ur&penn, ginatricot och glitter

Äntligen fredag! Min kväll och helg kommer att bli så sjukt bra! Födelsedagsfirande ikväll, cup imorgon och innebandy och konfirmation på söndag. Livet leker!
Och detta har jag på mig idag, enkelt och rent. Är hemma en snabbis eftersom att jag glömde min skåpnyckel hemma så jag ska snart ta tuben som leder mig tillbaka till skolan. Det kommer inte att bli så mycket update idag men några inlägg ska jag hinna med!!
hanna

Grymt snygg outfit! :)

2012-01-27 @ 18:39:43
URL: http://hannasarengren.blogg.se/
Anonym

Hej! Din blogg är super. Men dina outfits hur många cheap mondays jeans har du??:) skitsnygga!

2012-01-28 @ 00:55:03
Johanna

Vem tar dina dagens outfit bilder? Superfint!

2012-01-28 @ 10:03:12
BECCA- Mode, foto och vardag!

Vad fint halsband! :)

2012-01-29 @ 08:56:11
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: