140112


Tog på mig mina två nya favorit ringar som jag köpte idag!

Man kan säg att musikalen inte riktigt var som jag hade trott. Allting handalde om sex och droger helt plötsligt var alla på scenen nakna? Jag och Marlen satt och diskuterade varje person när det var paus. Haha vilket liv! Men den var ganska intressant ändå. Super mysig familjekväll.

Snart har det gått en timme och jag pratar fortfarande med Elin i telefon. Så fin person det! Man kan säga att vi pratar om allt som snurrar runt i våra trötta huvuden. Det lär nog bli någon timme till efter det begär det av till sängen, hörs imorgon! ♥
michaela

Riktigt fina ringar!

2012-01-15 @ 00:45:19
URL: http://michysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: