Randigt


Randig tröja - H&M / Jeans - Cheap monday / Väska - Malins / Smycken - Ginatricot och six / Skor - Boots.

Hej alla fina, fula, snygga, tjejer och killar! Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Min har varit äckligt dålig! Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig i morse och jag ser ut som ett trött monster. Mitt hår har stått åt alla håll och min sminkning blev inte lyckad. Hatar denna dag och jag kommer fortsätta att göra det. NO prov och SO begrepp som jag måste plugga till samt LÄSA UT MIN ÄCKLIGA ENGELSKA BOK.
Ja ni märker nog hur irriterad och trött jag är på mitt liv. Ska gå och dö av läxor nu! ♥
E L I N

Du ska iallafall inte sitta fast i ett klassrum i 3 timmar och tvingas skriva om något vi får reda på då.. <3

2012-02-08 @ 17:44:18
URL: http://eeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: