Internet pajj


Slänger in en opassande bild, kamera laddaren får jag tillbaka imorgon!!

Jag Har försökt att komma in på blogg.se i en timme nu så jag hoppas att det här inlägget publiceras! Det har varit lite fel på vårat internet och blogg.se se själv. Nu hoppas jag att allt är som vanligt och fungerar bra igen!

Min kväll har varit underbar! Efter innebandy träningen åkte jag snabbt hem och duschade och sedan gick jag hem till min Malin. Vi drack choklad, mumsade i oss kakor och snacka allmänt skit. Hon visade mig också massor av bra hem sidor på kläder och underbara låtar + att jag fick en kjol och ett linne! Älskar den bruden för mycket ibland!
Nu när allt det roliga är avklarat är det dags att sussa och läsa min engelska bok. Hörs imorgon finisar! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: