Här målas det om




Så här såg det ut inne i mitt rum innan vi åkte till andra innebandy matchen. Dock är ena hela väggen klar, bara 3 kvar! Gud vad jag längtar till vi kan börja möblera om och då kanske min fina ängel Daniella att hjälpa mig. Kan behöva den tjejens råd!

Annars så sitter jag nyduschad i min säng och ska strax ta fram matteboken. Jag ligger hela 4 sidor efter planeringen, och jag fattar nada. Jag förstår inte hur hon kan tro att vi kan jobba så snabbt! Jag är på tal 36 av 53 och vi ska vara klara imorgon. BRA JOBBAT MATHILDA.
Matchen i sig gick helt okej. Dock inte för mig med det är som vanligt! Vi förlorade med 4-2 med ett mål bortdömt. Sånt som händer. Jag borde ta tag i skolan nu, hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: