Fredagskväll



Ska börja rensa lite i mitt rum snart eftersom att v ska måla om det och fixa nya möbler samt en ny garderob. Känns skönt att veta att ett helt nytt, enkelt och fräscht rum kommer att tillhöra mig snart! Med tanken på hur det ser ut just nu... Lila väggar, fula garderober. Ja det är bara förnamnet! Men jag kommer självklart att fixa före och efter bilder, har fått flera kommentarer om jag kan visa mitt rum och just nu är svaret nej. Det ser för j*vligt ut. Men innan det är det duschen som gäller sen fixa lite grejer på min mobil ( ska få en ny i helgen!!!! ) och min dator samt läsa vecko revyn!
Sara

grymt fin blogg! :)

2012-02-17 @ 21:46:37
URL: http://saralifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: