22 februari 2012

Hej på er!
Usch min dag har varit allmänt konstig. Men jag haft en sjukt rolig eftermiddag men mina tjejer Hedda, Johanna och Joanna! Har aldrig skrattat så mycket på länge. Den stunden tog slut för c.a en timme sen då det var dags att åka hem och plugga inför NO provet imorgon. Jag känner att jag har koll på det mesta dock bara små saker som ligger lite i vägen annars har det gått super bra! Så + pluggandet tog slut för ett tag sen och nu ligger jag i sängen med mys kläderna på och kollar på film men egentligen borde jag packa till på lördag då jag sticker till IDRE med familjen min. Längtar sjukt mycket, Johanna och Ellen kommer att åka till samma ställe så jag kommer att kunna åka med dom på dagarna. Kameran kommer att följa med i högsta hugg! Dock gick mitt filter sönder igår så jag tappade kameran. Smart jag vet.
Ska ta och stoppa i mig lite godis och fixa lite små saker innan jag sussar! ♥

Jag och Mikaela under konfirmationen! Sjukt bra tjej det.


Lotta

Söta ni är ;)

2012-02-23 @ 16:02:55
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: