New stuff

 
Idag har det varit mycket skutt ute på stan. Klippt håret och köpt nya saker till mig själv som ni ser på bilderna. Jag är grymt nöjd, och nit toppen (?) är to die for. Har suktat efter den ett tag och idag så slog jag till. Nöjdare kan man inte vara. En vinröd kjol till Julafton, en stickad snygg vinröd tröja och lite små saker som alltid behövs. Klippt håret har jag också gjort  och jag har redan fått en flera komplimanger av okända folk på stan! Så himla roligt när sånt händer en. Kort hår har jag nu i alla fall, dock växer det så det knakar så jag lär väl ha lika långt hår igen om någon vecka eller två. Bilder kommer lite senare idag, nu blir det mys med la familia. 
Amanda

vart kommer den vinröda kjolen ifrån? :D

2012-12-21 @ 18:50:39
Linnea Eklund

Frågestund, fråga på nu. Svara på allt. :)

2012-12-21 @ 19:31:18
URL: http://linneaeklunddd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: