Lilla sötsak

 
Vilken slapp dag. Jag blev extremt uttråkad efter att ha läst ut två böcker och tittat på två filmer med familjen så jag tog tag i mig själv och körde ett 40 minuters pass som sagt. Rikigt skönt. Rumpan svider, benen värker och magen.. ja den värker den också. Precis som det ska vara! 
 
Nu funderar jag på att dra mig mot sängen med min lilla sötsak och sedan sussa. Imorgon ska jag träna och sedan åker jag med far min och tittar på mellandagsrean. Jag vill vara ute i god tid så man hittar det finaste, dock brukar det bara vara skit på rean. Men ibland kan man hitta ett rikigt kap! Efter det tar jag mig hem mot bästis och sedan åker jag över till ett par vänner för middag. På kvällen är det packa som gäller. Berättar mer om det imorgon. Ha en bra kväll nu finisar! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: