Iphone case

Jag är så himla kär i mitt Iphoneskal som ser ut som Engeska flaggan. Passade perfekt då jag par en röd tröja och fin fina smycken till det. 
 

Enkel skoldag, lite svårt att hålla inne tårarna en dag som denna. Har inte varit min favvo dag om man säger så. Jag hoppas på en bättre dag imorgon istället. Efter skolan åkte jag hem till mig pingla då vi faktiskt pluggade i si sådär 3 timmar. Fick bli både matte och SO. Nu är jag i hemmet mitt, har pluggat svenska och ska nu träna. Måste lära mig en låt, skriva klart engeska uppsatsen och sen sussa. Jag har lite att göra ser det ut som! 
Olivia Magnusson

Såå snyggt!
kramis♥

2012-12-10 @ 21:55:13
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: