Måndag

Fy bubblan vilken hemsk dag. Har nu krupit ner i min stora mjuka säng med både pyjamas och sovbindeln på! Är så sjukt trött och deprimerad så jag kände att det behövdes. Glasskålen har jag vid min sida också vilket gör allt så mycket bättre. Annars så händer det inte så mycket, slutade extremt sent idag så jag tig raka vägen hem för att ta något att äta samt sova. Så skönt känner jag nu i efterhand!

Senare ikväll blir det troligen en springrur med kexet mitt med lite skitsnack i bakgrunden. Kan nog behövas efter vad jag har tryckt i mig den senare timmen! Dock gör min rumpa väldigt ont när jag rör på mig sp vi får se om det bara blir en PowerTalk eller en Löprunda.
Men för ett träningspass behövs det mat i magen vilket jag ska hjälpa mina föräldrar med nu hade jag tänkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: