30de Augusti 2012

Hej på er!

Det är super tråkigt att jag inte hinner blogga så mycket nu när statistiken bara ökar för varje dag vilket är super kul! Vill kunna lägga ner mycket mer på bloggandet men skolan tar tyvärr över. Efter jul så ska jag kunna ha mer tid för höstbetygen är de betyg som jag söker in med till gymnasiet. Jobbig och mindre kul men så sant.

Ännu en skoldag avklarad, dock fick vi lite läxor nu men det skadar tydligen inte. Träningen kommer jag heller inte att hinna med så jag passar på att dra till farsta en snabbis, sen blir set em och plugga som en jag vet inte vad! Måste öka farten lite nu men vi hörs när jag kommer hem!

hedda

GUUUUD VILKEN SNYGG VÄSKA !!!
vart är den från ?

2012-08-31 @ 08:53:04
URL: http://henrikssonhedda.devote.se
Filippa

Du söker med dom poängen för att de ska se ungefär vad alla har för poäng. Men du kommer in på de som du har till sommaren! ;) Så du ska kämpa mest nästa år! Fattade inte heller det där för än i slutet av nian!

2012-08-31 @ 18:22:04
URL: http://liippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: