Welcome spring



Bilderna är tagna igår av mig

Känns som att jag aldrg lägger upp såna här bilder längre. Tråkigt men sant, tycket själv att det är mycket roligare att ta outfit och mode bilder om jag ska vara helt ärlig.

So:n tar livet av mig. Jag kanske kan max 5 av 23 begrepp. Usch fy och blä. Kommer i alla fall inte att hinna gå på den lektionen på grund av personliga skäl. Inte skolk om ni tror det!!

Jag ska ta och borta gaddarna, kolla igenom begrepps pappret en sista gång och sedan sussa. Vill att morgon dagen ska gå snabbt så att jag kan få prata med min bästa vän Kassie. Har så mycket som flyger runt i mitt huvuvd jag bara måste få ur mig. Nå väl, hörs imorgon mina fina bloggläsare! <3
Sessan

Så fina färger.

2012-04-26 @ 19:41:28
URL: http://impalaa.blogg.se/
Johanna Christoffersson

Vilken härlig färg det var :)

2012-04-26 @ 23:23:52
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: