hem gjord cheescake, macarons och massvis med skit snack



Hem gjord cheescake plus macarons var precis vad jag behövde denna söndags kväll. Min fina vän Malin kom på spontanbesök och det är alltid lika trevligt. Vi snackade verkligen om allt mellan himmel och jord, kan prata med henne om allt. Hon dömer mig inte, tycker inte mindre eller mer om mig för saker jag gör heller har gjort. Hon finns bara där för mig precis som vän ska göra. Fick med mig lite kläder från henne också som jag tänkte att jag kunde visa er imorgon. En super söt blus kommer nog att få klä mig kropp tillsammans med ett par svart jeans och mina hunters.
Sessan

Så gott det ser ut att vara.

2012-04-24 @ 10:28:48
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: