21 april 2012

Hejhejhejhejhej!
En kall och lång natt i Västerås är avklarad. Matchen igår vann vi för att motståndarlaget inte kom. Bara bra för oss! Vi har ätit en helt okej frukost och nu sitter vi och kollar på killar som spelar. Hörs efter matchen!

Anonym

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

2012-04-21 @ 15:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: