home sweet home



Är äntligen hemma efter en mysig och rolig shopping dag med Ellen. Älskar verkligen den tjejen! Hur fin som helst vi pratade om allt mellan himel och jord. Fick med mig lite saker hem som jag tänke visa er lite senare.
Spenderade ju min natt hemma hos henne och kvällen var underbart rolig. Efter matchen åkte jag och Ellen hem till mig och åt lite middag sen gick vi hem till henne. Vi hade sjukt kul på vägen hem alla fall sen träffade vi på Ellens kompis Stina, helt underbar person. Kände att vi klickade till direkt och jag är super glad att jag träffade henne hur fin som helst! Sen träffade vi några killar pratade med dom, kvällen slutade med skräckfimen Halloween. Super mysig början på min helg!
Ska få tag på min vän Malin snart sen åker jag hem till henne och min kväll kommer nog att spenders där!
Ellen

Älskar dig hur mycket som helst! <3

2011-09-18 @ 19:40:43
URL: http://fotatavellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: