Måndag


Hej på er!
Då var första skoldagen avklarad. Det var rätt lugn dag som började vid nio med fotboll och efter det var det håltimme eftersom att vår NO lärare inte ville komma. Efter skolan så åkte jag och min fina vän Bella till stan för en titt i affärer och en fika paus. Fick med mig ett par strumpbyxor och en earcuff. Har varit så himla trött somnade en stund på SO lektionen också. Vaknade av att Fanny satt och skrattade åt mig. Så det var en bra start på veckan! Känns lite som att det är fredag idag fast ändå inte, vi har studiedag imorgon vilket är super skönt men måste ändå åka tillbaka till skolan för att hämta min mattebok... Nog om det see u later!
Cornelia

Tack gullunge! :)

2011-11-07 @ 19:02:13
URL: http://lcornelia.blogg.se/
Cornelia

Jag går i björkhagensskola, mellan hammarby och kärrtorp om du vet vart det är.



Jag ska gå gymnasiet, skojade bara. Va lite sur på skolan ;)

2011-11-07 @ 19:10:22
URL: http://lcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: