Fotografiska - Nick brandt




Är helt såld på Nick brandts bilder! Hur fina som helst funderar starkt på att kanske köpa hans bok med alla hans bilder och hans resa för 1350 :-! Tror att det kan vara värt det! Som sagt var jag och min Kusin Sara på Fotografiska museet. Det var där jag hittade dom här bilderna. Önskar att jag själv skulle kunna fota såna här bilder! Efter det gick vi och åt lunch på Wayne`s coffee och min andra kusin Anna och hennes bästa kompis Johnnakom dit. Tror att vi satt där i 3-4 timmar och bara pratade, men är hemma nu och ska kolla igenom mina bilder på Elin som kommer upp lite senare!
michaela

Hej. Jag har förlorat massa på bloglovin, vilket är taskigt om man gjort ett bloglovinbyte. Följer du mig fortfarande eller har du tagit bort mig? Om du tagit bort mig kan du lägga till mig igen annars kommer jag ta bort dig också :)

2011-11-01 @ 19:47:38
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
olivia-drömmen mot att bli fotograf

åh herregud vad snygga bilder!:D

kramis

2011-11-01 @ 22:08:58
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: