Borta bra men hemma bäst

Så äntligen är jag hemma. eller har varit det nu ett tag men ändå! är såå trött, irriterad, glad ledsen ja blandade känslor. Är mest irriterad över vilka falska vänner an kan ha som man litar på till 1000 % så sviker den bara en. Gud gå åt skogen men falskhet!

Nog pratat om det, ska snart äta middag och sen packa för jag sticker till Gävle i morgon eller övermorgon. Jag vill verkligen åka utomland! något varmt land. Turkiet, Cypern Italien vart som helst en vecka bara vill komma bort från allt!

Pretty Little Liars

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-07-23 @ 18:50:31
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: