Svar på frågestunden #2

Gillar du någon just nu?
sv: Nej faktiskt inte men jag önskar att jag gjorde det..

Favorit klädesplagg? :)
sv: Helt klart min stickade tröja!

kan inte du visa en bild på dina föräldrar? :D kram
sv: Jo visst kan jag det! :)

hur smiknar du dig, måste säga att du är grymt söt tjejen!
sv: Kan visa er det senare i ett inlägg! :)

är du oskuld?
längsta du gått med en kille?
hihi är du kär i någon just nu? ;)
sv: vad tror du? ;)
kanske jag inte borde säga här i bloggen... hehe
nej jag är inte kär men önskar att jag var det

Du är så grymt fin hur är din klädstil?
sv:kan bara säga att min klädstil är min egen stil, självklart har jag några personer som insperar mig annrs tar jag det som är snyggt och passar mig :)

Besökrekord? :)
hur många besökare har du per dag ungefär?
gillar du att blogga?
sv: hmm.. det var ett tag sen men jag har haft runt 400 läsare och jag blev överlyklig haha!
jag c.a 75- 200 läsare!  och jag är nöjd med det hih :)
Gud jag ÄLSKAR att blogga ser det som en hobby!

favorit film?
sv: Måste nog säga Letters to juliet och min tjej!

Bästa bok? :)
vet inte har ingen favoritbok, har inte läst på väldigt länge måste jag säga!

hur är du som person? hihi kul att veta :)
sv: ja du.. jag tror att jag tolkas som en snäll och lite blyg tjej, som jag har hört tycker dom flesta att jag är väldigt gullig och ser mycket äldre ut än vad jag är! haha hoppas att du fick svar! :)

plattar du ditt hår?
har du löshår? för du har så sjukt långt hår och fint hår!

sv: haha nej det gör jag inte naturligt!
hah nej det har jag inte! naturligt som sagt ;) tack så mycket sötis!

hur gammal är du? du ser ut som 95:a! :O
sv: haha tack sötis! nej jag är 97:a ;)

Lite fler frågor från frågestunden, hah glömde publicera det så förlåt för att det kom lite sent!



Ellen

Älskar dig också, Mathilda! <3

2011-08-15 @ 23:25:45
URL: http://fotatavellen.blogg.se/
Emilija Romaite

skulle vara kul om du var med i veckan's blogg, du kanske blir en av vinnarna ? :)



http://eemilijaa.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-igen.html



ha en bra dag !

2011-08-16 @ 10:03:26
URL: http://eemilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: