16 Augusti 2011

Godmorgon! sovit gott? själv klev jag upp för en timma sen och har bara hunnit äta frukost framför TV:n. Ska ta och göra mig i ordning så att jag slipper stressa, ska nämnligen träffa Ellen vid halv 12 och sen tar vi oss in till UNG08. Kommer att bli sjukt kul! Jag hoppas verkligen att Cassie kommer också, saknar henne grymt. ska ta och försöka få tag på Ellen nu och se om hon är vaken. Juste kommer inte att bli så mycket bloggning eftersom att jag kommer att vara borta hela dagen men vi hörs ikväll!

ps. Fyller år om 10 dagar! ♥


Anonym

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

2011-08-16 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: