Study and ice cream

Så gott!!!! 
 

Fy äckel. Jag har nog aldrig försök att trycka in så mycket i min skalle som jag gjort denna kväll. Huvudet dunkar och öronen skriker så fort de hör ordet fysik. Men det är bara en gång det här händer så det är lika bra att få det här gjort. Imorgon gäller det och det får gå som det går. Jag orkar verkligen inte stressa upp mig över det här. Det är inte värt den energin som går åt. Annars så sitter jag just nu och smuttar lite på min b&j och lyssnar på musik. Jag måste få mina tankar någon annanstans just nu. Sova borde jag göra också, sömn är så himla viktigt. Dock svårt när jag känner mig som jag gör. Stressad som ett asplöv och paniken är värre än någonsin. Ska ta mig ett glas vatten och försöka krypa ner i sängen. Hemskt när det blir så här, jag mår verkligen som sämst när jag känner mig stressad och panikslagen. Känns inte som att något kan hjälpa mig, får ta det här i egna händer helt enkelt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: