17e Juli 2013

 
 
Min underbara lunch denna onsdag. Hej på er! Lugn och skön avslutning på gårdagen då hela familjen ( minus far vår ) lagade lite lyx mat och hade det allmänt bra. För första gången så var vi alla intresserade av fotbollsmatchen. Händer inte ofta det men det var kul så länge det varade. Denna dag ser nästan likadan ut, vaknade tidigare än någonsin, gick upp och åt en god frukost tillsammans med min mor och hennes bästa vän. Sen dess har jag inte gjort mycket, fick hem ett paket med mycket fina saker i som jag kanske har lust att visa lite senare. Väldigt nöjd! 
 
Nej nu är det dags att ta vara på solen här i Sverige innan jag åker utomlands (weeeeeeeei) samt börja läsa en bok. Dags för det tycker jag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: