blue

Har legat för länge ute i solen idag och det känns i huvudet. Ont och trött kan man säga. Men färg har jag fått och väldigt mycket menar jag med det. Min syster sa att jag såg ut som en liten neger efter att jag hade duschat, alltid lika kul (?) att höra något sånt. Morgondagen får fortsätta i samma visa, sola dock blir det ute på landet denna gång! Måste passa på nu medan man kan och har tid. 
 
Bytte i alla fall om till något bekvämare då mina vänner kommer över senare ikväll. Blir något skoj spel och mycket snacks helt enkelt. Kan vara skönt det, men först blir det middag i min ensamhet! 
 
 
 
 
 
Nathalie - FOTO&DESIGN

Åh vilka fina bilder Mathilda!!

2013-07-13 @ 19:40:25
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: