13e Juli 2013

God morgon kära ni. Änny en dag med sol och värme, kan det bli bättre?! Jag har fortfarande ont i huvudet sen igår men det är bara att bita ihop. Idag har jag lite på schemat som ska hinnas med. Om ett litet tag kommer bästis och hennes mamma och plockar upp mig, har för mig att det blir loppis nu på förmiddagen. Loppis är något som är så himla kul! Hittar alltid något fint eller annorlunda. Idag är jag på jakt efter ett par saker som jag verkligen hoppas att jag kommer hem med. Dock måste jag tagga ner på shoppingen men jag kan inte låta bli! Loppis är det bästa när man kanske inte har råd med annat eller känner att second hand är mycket bättre än nytt i butik. Så tänker jag i alla fall, tror det är bästis som tryckt in det i hjärnan på mig! Alla fall, solen skiner och det ser ut att bli en bra dag. Mer kan man inte begära. 
 
 
 
Som sagt, om ett tag så kommer dom för att plocka  upp mig, innan det ska jag ha hunnit putta på lite mascara ( bara det som används på sommaren), bytt om och tagit några snabba bilder på vad som klär mig idag. Det lutar åt helt vitt men med tänken på att vi ska på loppis så får det nog bli Levis shortsen och något sött linne. Vi får se helt enkelt, något av det kommer det nog att bli! Men först, make up. 
 
 Favorit mascarorna är på plats! 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Härliga bilder :)

2013-07-21 @ 23:44:07
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: