19e juli 2013

Hej på er. Allt bra med er? Med mig är det helt okej. Har packat exakt HELA dagen, dock tvingades (nej) jag med in till stan med min pingla för lite prat och shopping innan resan. Fick med mig hem en bikini överdel och en sleep mask, så rolig! Står Fuck off på masken och sen har den paljetter runt om på kanterna. Så snygg man kommer att se ut i dom när man sova, så kul. Annars så fikade vi lite snabbt och åt lite lunch (pinglan gjorde, jag tittade på haha..).  
 
 
My new pants and a break from shopping. Än så länge ligger allt som sagt på sängen och har inte rört sig en meter men... jag orkar inte så jag myste lite med lillen min ett tag. Hittade henne upp på min bräda till fönstret när jag passerade det. Höll på att få en hjärtattack då jag trodde att hon skulle trilla ner. Lilla plutten alltså... Gör precis vad hon vill utan att bry sig om vad andra tycker. Hon börjar bli en stor flicka nu! 
 
Min fina fina tjej. 
Anonym

Åh vart kommer dina byxor ifrån?

2013-07-20 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: