Friday morning

 
Är man en fin dotter så är man. Jag tog mig upp vid 7 tiden, fixade och trixade med lite saker i mitt rum tills jag kände för att göra en god och nyttig frukost till mig och far min. Bananpannkakor med kiwi och hallon toppade med kokos är både hans och min favorit så det fick det bli. Vilket leende pappa vaknade upp med när jag kom ner och väckte honom och sa att frukosten var klar. Det leendet är oförglömligt. 
 
Denna dag kommer jag att härja inne i stan. Både nu på morgonen, eftermiddag och ikväll. Ska hjälpa min stackars farmor med hennes butik, träffa en person och sedan blir det middag med min fina vän Dani. Hoppas nu på att den här dagen blir lika bra som vädret är. Sol och 3 plusgrader! 
Anonym

Vad är det för butik din farmor har?. :)

2013-03-29 @ 23:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: