oatmeal rastberry

 
 
 
Jag har nog aldrig ätit något så gott i hela mitt liv. Lyckan när man mixar ihop lite saker och får ett underbart resultat. God morgon! 
 
Solen skiner, hög musik spelas och humöret är på topp. Dock trött som i norden men det får vi ta och ändra på. Idag bjuds det på jobb fram till jag är klar, sedan blir det en löprunda med pinglan och en simtur med mor min. Handla inför midsommar ska vi också göra så något gott borde jag kunde stoppa ner i matvagnen! Annars så händer det inte så mycket, har massa nytt inskaffat som jag vill visa er men jag vill inte att bloggen endast ska bestå av det. Lite tricky där. 
 
Dags att göra sig i ordning, idag blir det moppen till jobbet! Love it. Ha en underbar dag! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: