Lördag

Hej lördag! 
 
Fick en tår i ögat när vi lämnade landet och skulle åka hem. Nu när det är så fint väder vill man tillbringa så mycket tid som möjligt ute i det fria. Eftersom jag inte har något liv så kunde det ha varit lätt för mig att stanna kvar där ute men det finns hinder också. Får ta mig ut dit senare i veckan när allt jobb är fixat och klart. 
 
Ikväll kommer några gäster över hit på middag. Själv kommer jag spendera tiden i mitt rum och sova. Är så fruktansvärt trött och seg, funderar dock på att gå ut och gå en runda senare ikväll. Vill motionera och röra på mig. Att sitta still är verkligen det värsta jag vet. Som jag gör just precis nu. Solen skiner i alla fall och det börjar bli dags att göra sig i ordning, byta kläder helt enkelt. Man måste ju vara vid liv när man ska träffa folk. Nå väl. Hoppas ni haft en underbar helg än så länge, hörs senare. 
 
I mina nya shorts och farfars gamla tröja. Älskar den.
 
M

Ta kameran och gå ut! Du har ju bildsinne så fota något nytt för dig. Det är perfekt sätt att få undan tankarna en stund

2013-06-30 @ 11:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: