Lördag 15e juni

Denna fina och blåsiga lördag har spenderats med min bästavän. Blev dragen till loppis och hjälpte henne med en massa saker i huset. Lite tid för att prata och bara ha det bra nu när sommaren är här fick vi också. Nu sitter jag dock hemma och är stressad som en gås då far min pushar mig hela tiden, vi ska snart åka ut till landet. Resten av familjen är redan där så det är bara vi som saknas. Klädesplagg fick jag i alla fall med mig hem från loppisen och dom är helt underbara. Testade allt nyss och de sitter som en smäck. Kan inte vara nöjdare! 
 
 
 
Gårkvällen var nästan likadan, spenderade den med bästis på kvällen hemma hos en kompis till oss som hade en tjejmiddag. Så himla mysigt var det och vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Lite dans och mycket mat på det också. Härliga människor var där så tyst var det knappast, en helt vanlig perfekt sommar kväll. Blev dock en sen hemgång då jag kom hem vid två tiden någon gång, stackars far min som var tvungen att sitta uppe.. Får ta och gott göra honom med att spela fotboll här snart. 
 
Nej nu är det dags att börja packa in i bilen, mjukiskläderna är på och håret är uppsatt i en toffs! Ha en underar lördag fina ni. ♥
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: