Levis 501

Efter att ha sprungit runt i stan i någon timme eller två och köpt onödiga saker så hittade jag ett par Levis shorts! Dock måste jag åka och byta till en storlek större imorgon. Måtten på Levis är helt inzane konstiga. Vanliga fall har jag 26 i midja och nu måste jag ha 30 (!?). Makes no sence. Men jag kan inte gå runt i för små shorts så det är bara att åka in och byta imorgon. Är glad att jag hittade ett par i alla fall. Jag fick med mig ett super snyggt linne, en träningstopp och ett sportlinne samt ett armband. Riktigt nöjd men lite stressad med tanke på vad allt kostade tillsammans.. Herre min skapare. Blir att hålla i plånboken ett tag då jag ska köpa MK väskan och sedan mammas morsdag present. PANIK. 
 
Olivia Magnusson

Åh de shortsen är så galet snygga :D
kramis♥

2013-06-01 @ 21:50:14
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
elin

åååh så snygga! har letat efter ett par sånna shorts,i vilken butik är dem köpta och hur mycket kostar dom? Hoppas veerkligen att du svarar! :)

2013-06-01 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: