Home sweet home

Hemma. Har nog aldrig känt så bra att kliva innanför dörren till vårat hem här i stan. Att vara ute på landet tar verkligen kål på en tillslut. Än så länge har jag endast tagit mig till osffan där jag tänker spendera resten av kvällen. Vi ska dock snart börja fixa middag och lite sånt men sen. sen blir det soffan för hela slanten. 
 
Som jag skrev sist så var det bra ute på landet och idag blev det väldigt bra väder så vi satte oss i båten och tog en tur. Mer blev det inte denna gång, midsommaren var i alla fall bra och jag längtar till att komma ut till det fria igen. Vi har ju sån jäkla tur att vårat landställe endast ligger 20 minuter från stan. HAPPY. Så himla skönt, tror det blir en dag där ute nu i veckan också, har faktiskt en del inplanerat. Måste njuta och göra det bästa av sommaren och den tiden som är kvar. 
 
Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från mina dagar ute på landet, inget speciellt mer bara skoj!
 
 
 
 
 
marina

Härliga bilder. :)

2013-06-24 @ 10:45:38
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: