frukost i regnet

Gårkvällen var väldigt rolig och jag hade en bra kväll med människor som jag tycker om. Träffade dessutom på några andra fina ansikten vilket gjorde hela min kväll. Vi skrattade, dansade, trillade, sprang runt som om vi var tio år igen och hade det allmänt bra. Det känns verkligen som att jag har börjat om på nytt. En ny start i mitt liv. Från och med igår var jag på ruta ett igen och det jag har aldrig mått bättre. Idag mår man dock lite si sådär men efter att ha lagat en god frukost tillsammans med min barndomskompis som spenderade natten här så känner jag mig lite piggare. Ligger för det mesta helt utslagen i soffan med katten vid huvudet och datorn i knär. Ska snart stänga av den och titta vad som bjuds på tv:n. Regnar gör det ute vilket är perfekt en dag som denna då man är lite sliten. Hoppas ni alla som hade skolavslutning igår firade in sommaren ordentligt, 2013 kommer att bli ett så jäkla bra år. Det känns i hela kroppen! 
 
Min och Johannas frukost idag, en toast med ots, skinka, tomat och mozarella och två havrepannkakor med sirap och frystna hallon. Bättre kunde det inte bli! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: