En dag ute på landet

 Hemma med magont och 100000 bilder att gå genom. Bästis klev nyss innanför dörren hem till oss och jag har aldrig varit gladare att se en människa i hela mitt liv. Hon ska stanna på middag och sen ska vi ha lite girl talk som alla bästisar gör. Jag köpte med mig lite gott hem som vi ska sitta och smaska på senare ikväll. MYS! ♥
 
Dåligt väder har det varit hela dagen enda tills vi skulle åka hem. Fick som vanligt en tår i ögat av att behöva lämna friheten men eftersom man är duktig och ska jobba så är det bara att le och se glad ut. Som tur är ska vi dit ut redan nu i veckan igen så den ledsna minen varade inte så länge. Vi fick några bra bilder i alla fall, både på oss och på hunden. Den fina fina vovven som dreglar hela tiden. Nog om prat och mer socialitet. Social med en dator i knät kan vara svårt. 
Ha en bra kväll kära ni!!!! 
 

 
M

Bra bilder! Hunden är iaf söt :)

2013-07-01 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: