days ago

 Kan inte påstå att gårkvällen eller denna dag blev som jag hade tänkt. Är i alla fall hemma just nu och ska göra i ordning lunch till mig själv och bjuda lill katten på något gott. Sol och moln visar himlen och jag sitter inne i hemmet mitt och ligfger i soffan där jag har spenderat en lång tid. Jag har ingen lust för att göra någonting idag så det  får bli en ligga-hemma-i-soffan-och-göra-ingenting dag. Jag vill träna och ut och springa men dety får vänta, får ta milen imrogon istället. Jobb står på schemat också vilket får mig att vilja försvinna ännu mer under marken. 
 
Tittade runt på datorn och hittade några fler bilder från balen. Nu var det några dagar sen men jag måste säga att det inte känns. Det känns inte som att jag har varit på någon bal, haft skolavslutningen eller ens gjort något kul. Det känns ganska så tomt. Tråkigt, jobbigt och irriterande kallas det! Det känns dock att magen är lite arg på mig, lunch på schemat! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: