9e Juni 2013

Hej på er! 
 
Vaknade upp till ett strålande väder vid halv sju tiden ute på landet då det var omöjligt att somna om. Gick upp gjorde min i ordning lite lätt och helt plötsligt sitter jag och mammas bästa vän i bilen på väg in till stan för att se om stor bloggarnas bloppis var något att kika på. 100 meter lång kö var det redan vid halv tio tiden så vi vände och hittade ett rätt så mysigt cafè där vi åt frukost. Helt sjukt hur man kan vara så galen i kläder. Men jag ska inte säga något, hade inte molnen varit så svarta som dom var då hade jag nog ställt mig i kön jag med. Jag får istället se det från den positiva sidan, jag sparar nu pengar som jag kan lägga på nya och fräscha saker! Plus i kanten för det. 
 
Denna dag är till för att ligga hemma i soffan och titta på film. Det dåliga vädret drog vi med oss från landet in till stan så nu kan jag skratta min lycklig till alla stackars människor som står i den långa kön till bloppisen. Dock ska jag ut på en löprunda senare ikväll då jag vilade mina stackars behinnor och höft. Livet är inte alltid så lätt inte. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: