7e Juni 2013

Helt sjukt hur varmt det har varit idag, helt sjukt att jag och Malin orkade ta oss ut för en löprunda, helt sjukt att jag har gjort om mitt hår något så otrolig, helt sjukt att jag har shoppat för över mer pengar än vad man skulle kunna tro och det är helt sjukt vad trött jag är. Min dag har varit en ganska så lugn med stressig. Började med en frissörtid klockan nio i morse då vi förändrade mitt hår totalt (love it!!), sedan tog jag en sväng i stan för mig själv och fick med mig två fina tröjor/blusar. Sedan bar det hemmåt då det var dags för lite lunch och en timme senare var jag ute i solen med minj vän Malin och sprang. En minut snabbare var vi idag än vad vi brukar springa så vi är jäkligt stolta! Min höft fick dock ta smällen stället för benhinnorna denna gång. Inte bra, jag har sprungit varje dag den här veckan och det känns i hela kroppen ska jag säga. Men så skönt det är, love it. 
 
Nu håller det på att packas för fulla muggar här hemma då vi ska ut till landet hela helgen. Bikinin är med och sommarkläder lika så, kameran är på plats och löparskorna ligger ner packade. Jag känner mig ganska så klar och är redo för en lugn och mättande helg ute på landet! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: