5e Juni 2013

God morgon! 
 
Härlig solig dag med mycket mat, skrikande studenter och bara glada miner väntas denna onsdag. Jag har precis kommit ut ur duschen efter att ha tagit mig ut i solen för en löprunda. Trejde löprundan för denna vecka, känner att jag börjar komma i form igen! Så himla skönt att springa ute på morgonen innan frukost, snacka om att man är hungrig när man kommer in i huset igen. På frukostschemat står bananpannkakor på schemat men jag är riktigt sugen på gröt och eftersom jag aldrig kan bestämma mig så är det här en pina.. Kommer förmodligen sitta här i en timme till innan jag har bestämt mig. Slutar väl med att det blir något annat än de två förslagen. Nå väl, ska öppna kylskåpet och titta in där och se vad som finns. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: