28e Juni 2013

Ännu en grå och molnig dag då jag faktiskt hade tänkt att göra något. Tog en PowerWalk imorse på en timme drygt och sedan en lååååång dusch. Behövdes då jag jag känner mig alldeles för lat och seg. Dagen startade bra helt enkelt och jag hoppas att den fortsätter i samma spår. Jag och min syster tänkte ta oss in mot stan för att kolla runt lite i butiker och sedan köpa något gott att äta. Frozen yoghurt har jag hört  blivit populärt så det är jag sugen på att testa! Någon av er som gjort det? Gott eller mindre gott? 
 
Kameran tar jag med mig så bilder kommer att dyka upp, få se vad jag väljer att sätta på mig idag. Tveksam för shorts och ännu mer tveksam för jeans. Kommer bli som vanligt att jag river upp hela garderoben och det slutar med att jag tar det gamla vanliga. Tråkig är bara förnamnet. 
 
Dags att hjälpa systern min och sedan göra oss i ordning! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: