27e Juni 2013

Jag har aldrig haft så ont i magen som jag fick igår under löprundan. Det var det värsta jag har varit med om, som tur är tog min pingla hand om mig och väntade tills min pappa kom och hämtade mig. Far min var tvungen att hämta mig när vi var max två kilometer från vårat "mål". Jag har heller aldrig kännt mig så svag. Hela magen värkte och jag var nära på att lägga mig på marken och bryta ihop som en bebis. Fy bubblan, aldrig mer tack! 
 
Denna dag så mår magen min mycket bättre, fick i mig en bra frukost dock är humöret inte på topp men det kan man nog undvika att förvärra. Tittar man ut så ser man att vädret inte heller är på topp så planerna med min syster blev inställda. Vi bestämde oss istället för att sitta här hemma (som vanligt?) och titta på våra favorit pogram i pyjamasen under en filt. Senare ikväll får det bli en PW så jag inte känner mig allt för tjock eller lat. En helt vanlig och lugn dag helt enkelt, synd att solen inte ville titta fram. Får bli en annan dag helt enkelt! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: