24e Juni 2013

God morgon! 
 
Härlig dag med sol på himlen kan vara ett bra tecken på en bra dag. Jag ska göra absolut ingenting vilket jag längtar efter. Dock blir det en löprunda ikväll då milen ska springas och senare ska jag och familjen minus far min gå på bio och äta ute i stan. Kommer inte ihåg vad filmen heter bara för det men jag vet att den handlar om dinosaurier och att filmen är i 3D. Kan blir coolt och häftigt det! 
 
Annars så har jag endast huinnit hänga tvätt, tvätta ansiktet, druckit två stora glas med vatten och precis fixat klart min frukost. Fick bli en väldigt annorlunda frukost idag då keson var möglig och bananen mer mogen än vad det ska vara. Resultatet blev konstigt nog väldigt bra ändå! Super nyttigt med massa protein mumsiga ingredienser. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: