21.00

Den här dagen har bestått av ingenting. Ätit mat har jag gjort och tittat på några av mina favorit program på tv:n. Jag funderade på att åka till gymmet ett tag då jag snabbt insåg att dom hade stängt, en löprunda hade annars inte suttit fel men pinglan min har inte hört av sig så jag känner på mig att det inte blir av. Får bli ett bra och stenhårt pass på gymmet imorgon eftter jobbet om dom har öppet då. Känns lite som att jag halkar efter med min styrketräning och äter för dåligt. Var riktigt hård mot mig själv med mat och sånt men när man är hemma själv är det rätt så lätt att äter lite mer och lite onyttigare än annars. Jag kommer sakna skolan på grund av det. Då hade man i alla fall en rutin inom kosten som man åt. Men jag ska bättra mig nu i sommar då man kommer ha alldeles för mycket fritid för att stoppa i sig mycket fett och annat skit. 
 
Denna kväll kommer att fortsätta i samma spår som dagen har gjort. I tv soffan med mina fina katter. En ligger uppe vid huvudet och den andra på magen. Jag är lyckligt lottad som har så goa och fina katter! Tidig läggdags kommer det att få bli då jag ska ta mig upp och jobba imorgon. Något kul är att man får träffa alla trevliga kollegor och äta god lunch! Tyckte någon sa indiskt imorgon vilket jag är helt sjukt sugen på. Nej, livet rullar på hyffsat bra just nu och jag känner att jag mår bra. Jag mår bra fyskiskt och psykiskt vilket glädjer mig. Ett leende på läpparna har varit svårt att ta fram hos mig de senaste månaderna. För varje dag som går blir det bara lättare och lättare! ♥
 
 
 
Alaways put a smile in you`re face 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: