20e Juni 2013

Hej på er. Hemma och stressad som vanligt då jag och min far har ett par katter att fånga och sedan ta oss ut till landet. Varmt som vanlihgt är det här hemma och det är jag inte klädd för. Svettas som en gris och luktar inte smörblomma direkt. Allt är i alla fall packat och klart så nu är jag redo för skärgården i fyra dagar si sådär. Bästis är här också och hjälpt mig så jag inte hade hunnit dö innan dagen är slut. 
 
Det fick bli en tidigt morgon som vanligt idag också. Nacka forum och brända pengar. För mycket saker fick jag med mig hem vilket inte är så förvånande men nöjd är jag och det är det viktigaste. Bilder på allt kommer att komma upp senare i veckan då jag har tillgång till internet och speciellt en dator. Ute på landet är internet dött om man inte har ett modem som både mor och far min har tappat bort. KUL. Nu ska jag fortsätta här då jag varken vill dö av svett eller stress. Hörs senare med roligare och intressantare inlägg. PUSSEN. 
 
 
Matilda

Du är så sjukt fin!! <3

2013-06-20 @ 21:06:14
URL: http://fightforfreedom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: