18 juni 2013

God morgon. 
 
Ny duschad och mätt efter en löprunda denna fina morgon. Tog mig upp vid kvart över sju och redan vid halv åtta var jag klar och redo för att springa några kilometer. Mötte upp pinglan så tog vi samma tråkiga normala varv. Svettig är bara förnamnet. Det bokstavligen rann längst ryggen och vid sportbh:n. Inte en vacker syn men satan så skönt det var! Känner dock redan av träningsvärken men jag ser det mest som något positivt. 
 
Denna dag ska jag jobba och ta det lugnt. Jag ska byta om och sedan ta moppen till jobbet då jag redan känner mig stressad och sen. Måste vara inne på jobbet vid tio och här sitter jag osminkad med mjukisbyxor på mig. PANIK. Bara att kasta sig iväg helt enkelt. Jag borde vara hemma vid tre-fyra någon gång. Ha en toppen dag ni kära ni! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: