14e Juni 2013

God morgon. 
 
4 timmar lyckades jag sova i natt vilket jag kan tacka för. Jag har sovit extremt dåligt dom senate nätterna och jag har ingen aning om varför. Jobbigt men inget som jag kan gå runt och tänka på hela dagarna. Jag har ju som sagt sovit några timmar vilket är bra. Just nu sitter jag brevid katten min och försöker äta lite frukost. Måste snart börja fixa mig och hela alltet då jag ska jobba idag. Senare ikväll blir det ett pass på gymmet och sedan tjejmiddag. En bra och regning fredag helt enkelt. Typisk sommar dag i Sverige helt enkelt. 
 
Även om solen inte vill kika fram så ska jag ta och gå till jobbet, en liten PW så här dags på morgonen på sommarlovet. Känns bra, löprundan igår sket jag i då klockan var alldeles för mycket. Behövde sova med tanken på hur få timmar jag har gjort det. Men det får bli en annan dag helt enkelt, svårare än så är det inte. 
Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning, packa väskan, byta om, sminka mig och så vidare. Klockan bara rinner iväg! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: