last few days

Dom senate dagarna har varit lite jobbiga så två lugna dagar ute på lnadet var precis det jag behövde. Min lillasyster och farmor var med mig där ute hela tiden så det var skönt också. Kom hem för ett litet tag sen och det enda jag har hunnit med är att duscha, packa väskan och slängt i mig lite lunch! Jag måste snart börja byta om och packa väskan igen då jag ska på körskola för kvällenn. Hoppas på det bästa nu!
Slänger in lite bilder på dagarna som gått.
 
 
 
 
Mysiga bryggan!
 
 
Super tam fjäril, bokstavligen! 
 
 
Bästa som finns på sommaren. 
 
 
Nya favvo låten, Miley Cyrus :) 
 
 
M

Gillar dina bilder! Läste i nåt inlägg att du vaknade tidigt (?)
Passa på att fota då. Vet inte vad som finns i din närhet men Skogskyrkogården är vacker när solen går upp.

2013-07-11 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: